19 Kasım 2012 Pazartesi

ENAD GENEL MERKEZİ 4. OLAĞAN GELEN KURULU 10 KASIM 2012 GÜNÜ YAPILDI

ENGELLİ AİLELERİ EĞİTİM KÜLTÜR VE DAYANIŞMA DERNEĞİ 4. OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI TUTANAĞI
GENEL BAŞKAN:
RECEP ERDEM
MALİ İŞLER SEKRETERİ
ÇİĞDEM BAĞCAZ.
Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma Derneği (ENAD), Olağan Genel Kurul ilanda ikinci toplantı için belirtilen tarih ve yerde başlamıştır. Gündeme geçilmiş ve Tüzük hükümleri gereğince ikinci toplantı için gereken toplantı yeter sayısının sağlandığı görülmüştür. Saygı duruşu ve Divan Kurulu seçimi yapılmış ve Divan Kuruluna Başkan Zekeriya TÜMER, Üyeler: Ergün ERDOĞAN ve Mesude ARKÇI seçilmiştir. Gündem maddeleri kapsamında;
SOSYAL İLİŞKİLER SEK.
BERRİN TURAN
GENEL SEKRETER
ERGÜN ERDOĞAN
Gündemin 1. Md. gereğince; Genel Başkan Salih SEZGİN tarafından Genel Kurul Toplantısı açılış konuşması yapılmıştır. Başkan SEZGİN, derneğin kuruluşundan bugüne kadar olan faaliyetleri kısaca özetlemiş ve yeni seçilecek Yönetim Kurulu üyelerine başarı ve iyi niyet temennilerini iletmiştir.
Gündemin 2.Md. gereğince; 25.11.2009 ile 09.11.2012 tarihlerini kapsayan Yönetim Kurulu Faaliyet Raporu Gensek. Recep ERDEM tarafından okunmuş ve divan tarafından ibraza sunulmuş, faaliyet raporu toplantı oy çokluğu ile kabul edilmiştir.
HALKLA İLİŞKİLER SEK.
FUNDA TÜMER


Gündemin 3.Md. gereğince; 26.11.2009 ile 09.11.2012 dönemine ait Gelir-Gider Bilançosu sunulmuş ve oy çokluğu ile ibraz edilmiştir.
Gündemin 4.Md. gereğince; Gensek. Recep ERDEM tarafından 11.11.2012-09.11.2014 Dönemine ait Tahmini Gelir-Gider Bilançosu sunulmuş ve oy çokluğu ile ibraz edilmiştir.
Gündemin 5.Md. gereğince; Dernek Yönetim Kurulunun seçimine geçilmiştir. Seçime önerilen Yönetim Kurulu asil ve yedek liste sunulmuş, başka bir liste olmadığından, seçime geçilmiştir. 
Divan tarafından seçimin açık veya kapalı yapılıp yapılmaması oylanmış, oy çokluğu ile açık oylama şekli kabul edilmiştir. 
Yapılan oylama sonucu sunulan liste oy çokluğu ile kabul edilmiştir. 
Yeni Yönetim Listesi aşağıda sunulmuştur.
Gündemin 6.Md. gereğince; Dilek ve Öneriler kapsamında, Sayın Salih SEZGİN’in kurucu Başkan ve vermiş olduğu hizmetlerden dolayı, Genel Kurul tarafından kendisine Onursal Başkanlık verilmesi teklif edilmiş, yapılan oylamada oy çokluğu ile kabul edilmiştir.

YÖNETİM KURULU ASİL LİSTESİ
YÖNETİM KURULU YEDEK LİSTESİ
1.
Recep ERDEM
1.
Mesude ARKÇI
2.
Ergün ERDOĞAN
2.
Mustafa EREN
3.
Çiğdem BAĞCAZ
3.
Zekeriya TÜMER
4.
Funda TÜMER
4.
Ünsal KEÇELİ
5.
Berrin TURAN
5.
Tandoğan TAŞ

DENETİM KURULU ASİL LİSTESİ
DENETİM KURULU YEDEK LİSTESİ
1.
Ruhi Gül ATAY
1.
Bedrettin AKÇAY
2.
Hatice MERMER
2.
Aysel ONUR
3.
Kiraz DALBUDAK
3.
Kemal TÜRK
Gündemin 7.Md. gereğince; Divan Başkanı dilek ve temenniler için söz almak isteyenlere söz hakkı verildi. 
Gündemin 8.Md. gereğince; Divan Başkanı tarafından tüm belgeler yeni seçilen Yönetim Kuruluna teslim ederek, Genel Kurulu kapatmıştır.
DİVAN BAŞKANI                                                    ÜYE                                        ÜYE
Zekeriya TÜMER                                           Ergün ERDOĞAN                  Mesude ARKÇI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder