27 Ekim 2011 Perşembe

HABER:, ENAD SALİHLİ

ENAD Salihli Şubesi’nden Peynircioğlu ve Arslan’a ziyaret

ENAD Salihli Şubesi’nden Peynircioğlu ve Arslan’a ziyaret
26 Ekim 2011 Çarşamba
   Engelli Aileleri Eğitim Kültür ve Dayanışma  derneği (ENAD) Salihli Şubesi  ENAD Başkanı Emin Kuyucu  ve yönetim kurulu üyeleri Salihli Kaymakamı Ertan Peynircioğlu’nu  dün makamında ziyaret ettiler.
    Ziyaret esnasında dernek başkanı Emin Kuyucu derneğin çalışmaları hakkında  Kaymakam Peynircioğlu’nu bilgilendirildi. Peynircioğlu’da  ziyaretleri için ENAD yönetimine teşekkür ederek, engellilerle ilgili çalışmaların devamını diledi ve bundan böyle dernek çalışmalarına destek olacağını, engellilerin yanında olduğunu söyledi.

   Ardından  ENAD yönetimi  İlçe Milli Eğitim Müdürü Abdullah  Mesut Arslan’a makamında ziyarette bulundu. ENAD Başkanı Emin Kuyucu derneğin çalışmaları hakkında Arslan’a bilgi vererek, destek eğitimi alan  engellilerimizin sorunlarını aktardı. İlçe Milli Eğitim Müdürü  Abdullah  Mesut Arslan, ziyaretten dolayı memnun olduğunu söyleyerek ENAD yönetimine teşekkür etti. Engellilere ait eğitim sorunlarını hep beraber çözebileceklerini söyleyen Arslan, ENAD yönetimine dernek çalışmalarında  başarılar diledi.
Gelişen Salihli Gazetesi
YASAL UYARI:  salihligazetesi.com, Gökçe Medya’ya ait olup, yine tarafından işletilmektedir.  İçeriği telif hakları ve ticari marka kanunları tarafından korunmaktadır. Bu sitedeki hiç bir haber ve fotoğraf kopyalanamaz, çoğaltılamaz, içeriğinden alıntı dahi yapılamaz. Yapanlar hakkında ise yasal işlemler başlatılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder